Triodos Hart-Hoofdprijs 2014

Welke duurzame ondernemer wint dit jaar?

27 MAART 2014, ZEIST
Samenvatting
Ook dit jaar reikt Triodos Bank de Hart-Hoofdprijs uit aan de meest inspirerende, duurzame ondernemer, gefinancierd door Triodos Bank. Ondernemers die ondernemen met hun hart en met hun hoofd en zo een bijdrage leveren aan een duurzame wereld. De prijs bestaat uit 10.000 euro en dient aantoonbaar en uitsluitend besteed te worden aan het verder ontwikkelen van de winnende onderneming.

De Triodos Hart-Hoofdprijs 2014

Dit jaar zijn de volgende ondernemers genomineerd:

1.Roetz Bikes

2.Herberg Kop van ’t Land

3.Sjaak Twisk

4.Green Spread

5.De Boshoeve

6.Urtica/ de Vijfsprong

7.Winkel van Sinkel

8.De Balie

9.Nationaal Muziekinstrumenten Fonds

De Hart-Hoofdprijs is een publieksprijs, de ondernemer met de meeste stemmen wint. Na het bekijken van een korte video over de genomineerde op www.triodos.nl/hart-hoofdprijs kan er worden gestemd. De stemperiode loopt van 27 maart t/m 16 mei a.s.

Over Triodos Bank Nederland

Triodos Bank is ruim 35 jaar geleden opgericht met de missie om geld van spaarders en beleggers uitsluitend in te zetten om initiatieven in de reële economie te kunnen financieren, die een positieve verandering teweeg brengen op sociaal, cultureel of ecologisch gebied. De bank werd in 2009 door de Financial Times uitgeroepen tot duurzaamste bank ter wereld.